Øk kondisjonen, styrke og muskelmasse med denne effektive runden!

INTERESSERT I ØKE KONDISJON, STYRKE OG MUSKELMASSE I EN OG SAMME RUNDE?

 


En meget simpel, men IKKE enkel måte å avslutte økta på er å kjøre mellom 50 og 100 rep hver av:

 


Ballkast i vegg

 


Spensthopp til kasse

 


Swings med kettlebell

 


De to første øvelsene krever god eksplosivitet og kraft og dermed er det greit å legge disse to først i sirkeltreningen som du nå skal utføre.

 


En super måte å gjøre dette på er å ta 20 ballkast i veggen.


Gå så direkte på 10 spensthopp til kasse (evnt med ankelvekter om du er en skikkelig sadist).


Gå så på 10-20 swings med en passende kettlebell som siste øvelse.

 

 


Hvil så i en kort periode til du er klar igjen til å kjøre på, og dette bør ikke være så lange pauser da målet er å øke arbeidskapasiteten din.

 


Det fine er at armene får hvilt seg på de to siste øvelsene (hvertall sånn delvis da) og dermed kan du starte på med ballkast igjen selv om du enda er andpusten

 


Prøv denne og kjenn at du både kommer i bedre form og øker kraft og muskelmasse samtidig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *